2012/01/31

Teszt: Editt Perfect Mat Make-up alapozó és Beuaty Finish Pressed Powder

Sziasztok!
Ma egyszerre két tesztet hoztam nektek. Sajnos kb. 1 hónapja könnyes búcsút vettem a Max Factor Xperience alapozómtól (ami nagy kedvencem volt), és úgy gondoltam kipróbálok valami új, alsóbb kategóriás alapozót. A szokásos Miss Rose lelőhelyemen a paletták mellett, már sokszor találkoztam ezekkel a márkákkal, így úgy gondoltam itt az ideje egy próbát adni nekik. Név szerint az Editt cosmetics Perfect Mat Make-up alapozóról és a Beauty Finish Pressed Powderről van szó.
Nézzük mit is tudnak:






Editt cosmetics Perfect Mat Makep alapozó:

Kiszerelés: pumpás üvegtégely
Méret: 35 ml
Ár: 500 Ft

Lassan 1 hónapja használom ezt az alapozót, és teljesen meg vagyok vele elégedve. Persze nem voltak túl nagy elvárásaim, lényegében az árához képest elegendőt nyújt. Napi szinten használom, és számomra pont megfelelő fedést biztosít. Nem lesz 100 %-ig tökéletes az arcbőrőm, de nekem a hétköznapokra pont elég, hogy egy egységes színt kapjon az arcom. A látható kipirosodásokat jól eltünteti. A felirat szerint matt, és hipoallergén termékről van szó. Az utóbbiról nem tudok nyilatkozni, de tökéletesen matt viszont nem lesz, minimálisan fénylik tőle a bőr, de mivel amúgyis használok púdert, ez számomra egyáltalán nem jelent gondot. Amitől féltem, hogy szárítani, vagy zsírosítani fogja a bőrömet, de ilyen szerencsére egyáltalán nincs. Akinek normál bőre van, és nincs szüksége fél kilo alapozóra, mielőtt otthonról elmegy ( remélem ilyen amúgy sincs ! ), annak bátran ajánlom!


Beauty Finish Pressed Powder Cherie

Méret: 20 g
Ár: 400 Ft

Lassan fél éve használom napi rendszerességgel ezt a púdert, és a kedvenceim között van. ( Most szeretném elolaszlatni azt a téveszmét, miszerint a púder szárítja a bőrt. Szó sincs ilyenről! Lehet, hogy van olyan, de akkor kell keresni egy másikat, mert ez termék függő. Nem szabad általánosítani.)
Magában a kiszerelésben nagyon tetszik, hogy sikerült belepréselni a termék méretéhez képest legnagyobb kivitelezhető tükröt, ami nagyon jól jön, ha nap közben fel szeretnénk frissíteni a sminkünket. Tetszik benne a szivacsocska is, bár egyértelmű, hogy a felvitelhez ecsetet használok, de mégis vészhelyzet esetén jó szolgálatot tesz. Az egyetlen negatívum a kiszereléssel kapcsolatban, hogy az a rész, ahol a dobozka két fele találkozik hamar megadja magát, és szétesik. (Bár ilyen áron nem is vár sokat az ember.) Maga a termék nagyon korrekt és megbízható. Tökéletesen mattít és egységes fedést ad.

After

Before



Ezzel a két képpel nem célom senkit riogatni ( próbáljatok elvonatkoztatni a zombi fejtől, és csak a bőrömre figyeljetek), remélem jól látni, hogy mit is tud ez a két apróság. ( Ehhez persze nem árt nagy méretbe megnézni őket! )
Összeségében én nagyon meg vagyok velük elégedve. Kora reggeltől délutánig bírják a gyűrődést. Normál bőrűeknek ajánlom, és azoknak akik nem halnak bele, ha nem photoshop-szerű a bőrük.


Ti ismeritek ezeket a márkákat? 
Próbáltátok már valamelyiket?

11 megjegyzés

  1. én nem merek ilyen alapozót illetve púdert használni:S félek hogy a problémás bőrömet még jobban taccsra vágná:S

    VálaszTörlés
  2. én sem merek ilyen olcsó termékeket használni..én attól félek, hogy eltömíti a pórusokat, nem hagyja, hogy levegőzzön a bőröm...meg problémássá válik az arcom. nem véletlenül ilyen olcsóak...nem tudom..kételyek vannak bennem..:(

    VálaszTörlés
  3. Milyen szép bőröd van alapozó nélkül is :o

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én is szeretném neked (is) odaítélni a díjat! :)

    VálaszTörlés
  5. Beállnék a lányok sorába, ugyanis tőlem is megkapod a díjat :)

    VálaszTörlés
  6. I so need to buy some new makeup and switch up what I am wearing occasionally.

    VálaszTörlés
  7. szia, ezt az editt alapozót hol vetted? :) én eddig csak 1200 ft körüli áron láttam és éreztem h itt valami turpisság van :P de ennyiért megérne nekem egy próbát.. üdv, z.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Vácon vettem a Tibi boltban (: Ha arra jársz nézz be mindenképp, nagyon jó dolgok vannak (:

      Törlés
    2. köszi, ritka vendég vagyok arra, de ha egyszer valamilyen furcsa megfontolásból mégis arra járnék, nem hagyom ki..:) z.

      Törlés
  8. Én Cserkeszőlőn vettem ugyanilyen editt-et, csak tubusban. :)) ma tesztre kerül. :DD

    VálaszTörlés