2011/08/20

CMU - Kelly Rowland

Sziasztok!
A múltkori CelebMakeUp dolgon felbuzdulva elkészült a második próbálkozás. Ezúttal a Bikira blog egyik írója, Andi kérte tőlem, hogy próbáljam meg elkészíteni Kelly Rowland What a feeling című klipjében látható egyik sminket. Ő lenne az:

Katt a képre a nagyobb méretért (:

Nem állítom, hogy az én verzióm tökéletesen fedi az eredetit. :D Egyrészt nem tudtam tökéletesen rájönni a felső szemhéjon használt színekre, és persze egy kisebb bőrszín különbség is van kettőnk között és azért ez is sokat számít. Remélem azért tetszik majd nektek! (:



elég vicces... :D a kezemen látni az eredeti bőrszínemet... nem értem miért fehéríti be a fényképező az arcomat... :D




éés a végére egy kis zene-bona :P





Hogy tetszik?
Van esetleg valakinek valamilyen CMU-s kérése? (:

20 megjegyzés

  1. Nagyon szép lett! én szeretnék egy Avril-es sminket, olyan zöldverzót ami a Smile-c klippjében volt, ha nemgond :3

    VálaszTörlés
  2. Ez a smink Adriana Limán nagyon tetszik: http://ucesy-sk.happyhair.sk/celebrity_img/lima2mj1109.jpg

    Odáig vagyok a nőért, gyönyörű. A sminkje is. :)

    VálaszTörlés
  3. Drága vagy, hogy megcsináltad!:) Nagyon tetszik a te verziód is. Nagyon jól áll a kék por, szinte világít a szép szemed.;)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  4. Neked sokkal jobban all ez a smink, mint az eredeti csajnak.

    VálaszTörlés
  5. Váááá, de szép! A smink is és te is! =)

    VálaszTörlés
  6. durván néz ki a kék a kékhez *_* tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Szia!!

    Én valami olyasmi sminket szeretnék amihez élénk rúzst lehet használni.lehet hogy van már ilyen a blogon,akkor csak én nem találtam meg de ha nincs akkor tudnál segíteni? :)

    VálaszTörlés
  8. Én Tolvai reni sminkjét szeretném kérni az új videóklipjéből!

    VálaszTörlés
  9. De szép lett:) Olyan szép nagy szemeid vannak ♥ :))

    VálaszTörlés
  10. Júúj, nagyon jól áll neked ez a smink!!! *.*

    VálaszTörlés
  11. "és persze egy kisebb bőrszín különbség is van kettőnk között "
    ezen olyan jót derültem:D

    amúgy eszméletlen szép lett. durva hogy mennyire meghatározza a tekinteted alul a kék szín. használd ezt sokszor!:D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszik:)
    TuzaVivi-vel értek egyet, legyen élénk rúzsos smink:D

    VálaszTörlés
  13. Wow!! Your makeup looks beautiful! The blue really brings out your eyes - gorgeous!!

    I just became your newest follower! Would love for you to check out the blog I just started with my sister and follow us back if you'd like! :)

    Also, check out the giveaway we are doing for a Tiffany & Co. necklace!

    Blessings,

    Kat
    www.maryanddyer.blogspot.com

    VálaszTörlés
  14. Szia.
    Ennek a fonatnak van valami tutorialja?
    http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/207099_210167962335910_205348262817880_770468_1030079_n.jpg

    Csak mert az enyem mindig ilyen lesz:
    http://2.bp.blogspot.com/_lPyZ7GW_Fuc/S2YOh9p-gGI/AAAAAAAAAjU/qdiOAxmTb5A/s400/61710151.jpg

    koszi:)

    VálaszTörlés
  15. szija (:
    most nem értelek... biztos jó képet raktál be? mert szerintem nekem is olyan a hajam mint a szőke csajnak :D vagy most vágom mivan.. :D

    VálaszTörlés
  16. jajj nagyon ügyes vagy :)
    gyönyörű lett ez a smink és én amúgy is odavagyok ezért a kombinációért,úgyhogy áhhh nagyon szép lett !!!
    :):):)

    VálaszTörlés
  17. Fruzsi! Elárulod a használt paletták nevét, márkáját? :) Jól sejtem, hogy ezek Miss Rose termékek? Valami iszonyatosan szép a kék szín.. Jól áll!

    VálaszTörlés
  18. Persze (:
    A pelatta amiről a kék szín van: meis cosmetics 02
    A barnásak: Miss Rose Soft & Mild Eyeshadow 03
    és köszi (;

    VálaszTörlés